Корисниците на Инстаграм велат дека сакаат да ја вратат старата апликација. Седејќи во својата хотелска соба во петокот, Татјана Бруенинг го отвори телефонот и ја допре иконата на Инстаграм. Откако последен пат го отвори, нејзиниот извор на Инстаграм е ажуриран во формат на цел екран. Секој пост го исполнуваше целиот екран и видеата се репродуцираа на циклус. Таа веќе не можеше да ја види следната фотографија или видео, освен ако не дојде до нив.
Наместо објави од пријатели, Брунинг беше преплавена со реклами, како и кратки видеа од луѓе што не ги следи. Таа смета дека промените ја прават апликацијата непрепознатлива. Потоа ја објави објавата која наскоро ќе биде вирална: „Повторно направете го Инстаграм – Инстаграм“.
“Бев фрустрирана. Ова не е Инстаграм што го имавме порано. Стана чудно.” изјави Брунинг за The Wall Street Journal.
Сестрите Кардашијан споделија покана да ја потпишат петицијата
Ким Кардашијан и Кајли Џенер, кои имаат соодветно 326 милиони и 361 милион следбеници на апликацијата, се меѓу многуте корисници кои ја споделија објавата на Брунинг во која ја повикуваат платформата да престане да се обидува да биде TikTok.
Промената на доводите е само дел од проблемот
Промената на интерфејсот на Инстаграм е само дел од проблемот. Поголема загриженост, што сугерира дека ова може да продолжи надвор од незадоволството од претходните промени во дизајнот, е критиката дека стариот Инстаграм, полн со пријатели, се заменува со клон на TikTok полн со странци.
Мосери рече дека Инстаграм се фокусира на креаторите на забава и содржини и дека пријателите сега се почесто се појавуваат во Stories – кратки објави на фотографии и видеа што се наоѓаат надвор од главниот извор – и директни пораки.
Иако апликацијата се префрли на видео, Мосери ги увери корисниците дека фотографиите нема да исчезнат и дека ќе се обиде да ја задржи содржината на пријателите на врвот на доводот. „Но, ние исто така ќе треба да еволуираме, бидејќи светот се менува брзо и ќе мора да се менуваме со него“ рече Мосери.
Мета вели дека Инстаграм ќе продолжи да се развива
Портпаролката на компанијата-мајка на Инстаграм и Фејсбук, Мета платформи, рече дека апликацијата ќе продолжи да се развива: „Сфаќаме дека промените во апликацијата може да бидат привремени прилагодувања и сакаме да почекаме за да се увериме дека сме го направиле правилно.
Веројатно сè уште го немате овој нов интерфејс за довод на цел екран, но можеби познавате некој со ова ажурирање.
Промена на генерации
Проблемот може да се препише на смената на генерациите, смета Чарнески. Милениумците пораснаа објавувајќи фотографии, додека помладата генерација Z е навикната на видео повици со FaceTime.
„Тие се задоволни со секојдневната видео содржина, поради што се роди TikTok. И сега речиси се чини дека Инстаграм го турка овој етос на Gen Z со постара публика“, рече Чарнески.
Ако ве нервираат промените во вашиот довод на Инстаграм, постојат чекори кои би можеле да помогнат.
Доводите „Следни“ и „Омилени“ им овозможуваат на корисниците да ја видат само содржината на луѓето што директно ги следат или 50 кориснички сметки по сопствен избор.
Ако сакате да ја направите вашата понуда за следење како примарна активност во апликацијата, размислете кого следите. Алтернативно, за да се вратите на гледање фотографии во тесен круг на блиски пријатели, можете да ги додадете во вашата храна Омилени. Допрете го логото на Instagram во горниот лев агол на апликацијата и отворете го опаѓачкото мени за да се префрлите на доводот Следење или Омилени.
Друг совет: ако не сакате да ги гледате предложените објави на вашиот довод, можете да ги сокриете од вашата активност 30 дена со допирање на трите точки до содржината.



GIPHY App Key not set. Please check settings