Сликата на патник кој се бори да се смести на своето место во авион, предизвика жестока дебата околу тоа дали таквите луѓе треба да платат за дополнително место. Инцидентот се случил за време на лет од финската престолнина Хелсинки до Копенхаген, а фотографијата ја направил и поставил на Фејсбук друг патник во авионот.
„Жал ми е за него и за личноста до него на средното седиште, која сигурно се чувствувала многу непријатно за време на краткиот лет“, напишал човекот кој ја направил фотографијата И ги повикал авиокомпаниите внимателно да пристапат кон таквите ситуации нежен начин.
Тој објасни дека патникот буквално бил „заглавен на патеката“, а другите патници биле принудени да го заобиколат на патот до тоалетот, ја цитира Дејли Мејл.
Инцидентот предизвика мешани мислења и меѓу патниците во авионот и на Интернет. Некои мислеа дека човекот треба да плати дополнително место за да не ги вознемирува сите околу него.
„Ова не е дискриминација, туку услов за безбедност“, вели еден патник.
„Се согласувам дека ако не можете да се сместите на вашето место, треба да купите втор билет. Без разлика дали се согласуваме за големината на седиштето или не, си купувате одредена количина простор во авионот и не треба да се истегнувате над туѓ простор“, напиша второ лице.
„Како чекирани куфери, треба да има ограничување на тежината на патниците за едно седиште. И оваа граница треба да се заснова на големината на седиштето“, предложи трет нет.
Сепак, други тврдат дека одговорноста за зголемување на големината на седиштата треба да лежи кај авиокомпаниите и производителите на авиони, бидејќи луѓето стануваат се поголеми со текот на генерациите.
„Луѓето не се добиток, но авиокомпаниите така гледаат на нив. Порано беше убаво патувањето (дури и во економска класа), но сега само оние кои можат да си дозволат бизнис или прва класа се третираат како луѓе“, напиша еден лут нет. Друг рече дека авиокомпаниите се бизниси и тие ќе го максимизираат профитот што е можно повеќе.
GIPHY App Key not set. Please check settings