Туристичка (анти)реклама за Осло е хит на интернет.
Главниот лик е Халфдан, кој има 31 година и живее во Осло.
„Да бидам искрен, не би дошол овде. Дали е ова дури и град? Сè е толку достапно. Тука пораснав и моментално живеам овде. „За жал“, започна Халфдан, а потоа се „пожали“ на некои работи вообичаени за животот во главниот град на Норвешка.
„Не разбирам зошто луѓето пливаат. Во средината на градот. Одвратно. Осло е како село. Од едниот до другиот крај на градот можете да стигнете за 30 минути. Пробајте го во Њујорк или Париз“.
„Култура? Не знам. Ако не треба да чекате во ред некаде неколку часа, вреди ли да се види?“
Ova nova reklama za Norveški turizam, koja promoviše Oslo, je apsolutno remek-delo (agencija: NevsLab, Oslo). Narativ reklame koristi neverovatno pametnu tehniku da se lokalna osoba iz Osla (Halfdan, star 31 godina) žali na svaki aspekt grada koji mu se ne sviđa, dok bi iste te… pic.twitter.com/qqufjTV0zl
— The Martian (@SeeOutThere) June 27, 2024
„Сè е премногу едноставно и достапно за еден град. Зарем не треба да биде малку покомплицирано?”
Се снимаше и во ресторан. „Понекогаш само влегувам и нарачувам, а не сум позната личност. Мислам, што ти кажува тоа?”
„Овој град е како добра љубовна врска. Не е лесно да се биде овде“, заклучи тој, откако ги претстави атракциите на својот град.
За разлика од Хафдан, луѓето од целиот свет се воодушевени и желни да поминат време во тоа „глупости“ Осло.
„Затоа сакам сега да го посетам Осло“, „Ова е веројатно најдобрата туристичка реклама што сум ја видел“, „Добро, тоа е тоа, ќе резервирам лет“, се дел од коментарите под видеото што се рашири на социјалните мрежи.
GIPHY App Key not set. Please check settings