in

Lancia се подготвува за трансформација

Според британските медиуми, Lancia се подготвува да стане бренд на ЕВ, фокусиран на стил со дизајн под силно влијание на иконите од минатото (вклучувајќи ги моделите Aurelia, Delta, Stratos и 037 Stradale), од кои дел ќе бидат објавени како концепт автомобил во наредните недели.

Со задача да го релансира брендот и да го врати на пазарите надвор од нејзината родна Италија, извршниот директор Лука Наполитано вети дека повторно ќе го запали духот „долче вита“ кој беше централен за привлечноста на многу историски модели на Lancia од 1960-тите, вклучувајќи ги и Flaminia и Флавија пишува Autoblog.

„Ова славно и богато минато е бесконечен извор на инспирација и ќе го води скокот кон следните генерации производи кои имаат за цел да стигнат до други земји и пазари покрај Италија“, рече Наполитано на неодамнешната прес-конференција.

Под нивните тела инспирирани од ретро, ​​идните модели на Lancia ќе седат на високо напредни нови платформи кои ќе ја отворат вратата за целосно нови пропорции и решенија за пакување, а истовремено ќе ги олеснат и постепените промени во перформансите и функционалноста.

Ова ќе го стави брендот Lancia на исто ниво со неговите сестрински брендови Alfa Romeo и DS, трио обединето во новата категорија на брендови Premium на Stellantis.

Секој од овие брендови го отвори патот за целосна електрификација. Како такви, тие ќе ги засноваат своите автомобили на новата STLA модуларна архитектура на Stellantis (мала, средна или голема), која е дизајнирана да прими и хибридни и електрични погонски единици.

Архитектурата STLA лежи во срцето на 10-годишната програма за трансформација на Lancia. „Планиравме два нови автомобили на секои две години од 2024 до 2028 година“, изјави Наполитано за британскиот Autocar.

„Започнуваме со новата генерација на Ypsilon, првата целосно електрична Lancia, [потоа лансираме] нов седан од врвна класа во 2026 година [кога Lancia ќе престане да продава SUS возила], а во 2028 година ќе ја прикажеме новата Delta. Се очекува седанот и хечбекот Делта да бидат изградени на платформата STLA Medium.

Имајќи предвид дека STLA Small нема да биде претставен до 2026 година, Ypsilon најверојатно ќе биде изграден на постоечката архитектура на Fiat 500 EV. Lancia, сепак, ќе има за цел да му даде на своите електрични супермини посебен идентитет во согласност со новиот дизајн Pu+Ra (чист и радикален).

Иако Наполитано го увери Autocar дека новиот Ypsilon е „во основа подготвен“, сериски автомобил не се очекува да биде откриен наскоро.

Lancia ги претстави основите на дизајнот на својата нова ера со неодамнешната скулптура Pu+Ra Zero, но Наполитано потврди дека концептот во облик на автомобил ќе биде претставен на Неделата на дизајн во Милано во април.

„Ќе биде многу блиску до новиот сериски автомобил“, рече тој. Концептот, исто така, се очекува да покаже како Lancia ќе ја стави одржливоста на чело на нејзиното оживување.

„Најмалку 50% од внатрешноста на нашиот следен автомобил ќе биде направена од ткаенини што може да се рециклираат“, рече Наполитано. Тој нагласи дека тоа не значи губење на привлечноста на луксузот, бидејќи Lancia соработува со угледната италијанска фирма Cassina за да ги создаде своите ентериери од следната генерација.

Што мислите?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Најпознатите трендови за шминкање одат во заборав – веќе пристигнаа нови

САЛАТА СО АВОКАДО, МОЦАРЕЛА И ДОМАТИ! Одличен избор за доцна вечера!