in

Мерцедес престанува да произведува голем број модели

Минатата година, Mercedes ја потврди својата нова стратегија насочена кон намалување на трошоците и фокусирање на профитабилните луксузни и основни луксузни возила.

Иако германскиот производител тогаш не навлегуваше во детали, Car & Driver сега ги пополнува празнините. Изданието разговараше со неколку „врвни менаџери“ и објави дека „од 33-те каросериски стилови што Mercedes ги нуди во моментов меѓу Европа и САД, само 14 ќе преживеат“.

Влегување Луксузните возила ќе продолжат да постојат, но германската компанија се обврза речиси да го преполови опсегот, пренесува Autoblog.

Се чини дека купеата и вагоните се меѓу најтешко погодените. Ова не е премногу изненадувачки бидејќи Mercedes веќе се движеше во оваа насока кога S Class Coupe и Cabriolet беа прекинати. Идниот CLE ќе ги замени и купеата и кабриолетовите од класата C и E.

Сепак, тоа е само почеток бидејќи публикацијата вели дека CLS ќе биде укината во 2024 година. Наскоро ќе следи AMG GT 4-Door, што би значело дека моделот трае само една генерација.

Нема да бидат поштедени ниту кросовер купе моделите. Додека следната генерација на GLC и GLE, наводно, ќе нудат варијанти на купе kosover, тие ќе исчезнат во иднина. Точниот тајминг не е познат, но се чини дека тие ќе бидат прекинати кога моделите од следната генерација ќе стигнат до крајот на патот.

Што се однесува до вагоните, вагонот од C-Class наводно „ќе исчезне по 2028 година“.

Шпионските фотографи веќе ја снимија новата E-Class Estate, но наводно ќе биде прекината засекогаш во 2030 година.

Еден висок функционер изјави за публикацијата: „На крајот на денот, едноставно не ни требаат неуспешни имоти или понуди со две врати за да го зголемиме обемот“.

Тие понатаму тврдат дека „просторот и времето“ се најважните елементи на модерниот луксуз, така што „фенси“ каросеријата и моделите што поминуваат само во Европа немаат смисла.

Сепак, доаѓаат и неколку интересни модели, вклучувајќи ново купе со четири врати за 2026 година. Maybach најави и ултра луксузна верзија на најновиот SL.

Изданието исто така вели дека почнувајќи од 2026 година, ќе има цврст теренец GLG, а можеби дури и V-класа на Maybach. Покрај тоа, неодамна објавениот бренд Mythos би можел да понуди пикап базиран на класата G и модерниот Gullwing.

Многу идни модели ќе бидат електрични, а Car & Driver велат дека ќе направат голем чекор напред благодарение на батериите со капацитет до 150 kWh. Тие може да имаат досег до 805 km во циклусот WLTP, како и побрзо време на полнење благодарение на способноста за брзо полнење од 270 kW.

Што мислите?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

„Се откажав од голфот само за да можам да го покажам деколтето“

Пругите се враќаат во мода: Линиите повторно не освојуваат