Има се помалку автомобили со механички менувачи, но нивната побарувачка останува. За да ја смените брзината на рачниот менувач, треба да ја притиснете спојката или квачилото и да ја изберете саканата брзина. Сепак, спојката не е еден од најиздржливите елементи на автомобилот, бидејќи често се расипува поради неправилно однесување на возачот за време на возењето.
Искусен механичар објасни какви грешки прават возачите што доведуваат до брзо абење на спојката. Најпрво, навиката е постојано да ја држите ногата на педалата на куплунгот, дури и кога не е целосно притиснато. Треба да се знае дека дури и мал допир на педалата создава оптоварување на структурните елементи. И ако вашата нога е постојано на педалата, спојката се истроши многу побрзо и откажува.
Друга честа причина за предвремено откажување на спојката е неправилно стартување на движењето, односно стартување. Многу возачи сакаат остро да стартуваат, понекогаш дури и со лизгање, што значително го зголемува оптоварувањето на спојката. Ваквите маневри неизбежно доведуваат до прегревање и брзо абење на механизмот.
Сериозни проблеми ни создава и неправилната употреба на куплунгот при забавување на автомобилот. Всушност, кога спојката е притиснато, менувачот се исклучува од моторот, спречувајќи го моторот да помогне во процесот на забавување. Така, целиот товар паѓа на системот за сопирање на автомобилот, додека спојката добива дополнителен стрес, што доведува до негово предвремено абење.



GIPHY App Key not set. Please check settings