Јенк Андерсен работи за Фолксваген од 1990 година, па дури и ја напишал својата докторска теза за електричните автомобили во споредба со возилата со мотори SUS, додека работел на неколку позиции во германскиот автомобилски гигант, но секогаш бил поврзан со стратегија и планирање.
Од 2018 година, тој работи како извршен консултант и советник од одборот за Strategy Expert Groupe, рече тој во интервју за Business Insider.
Андерсен истакна дека Tesla јасно доминира во технологијата и ефикасноста на електричните автомобили, додека Toyota го прави истото со хибридите.
„Ниту еден европски производител не може технолошки да се доближи до Toyota или Tesla, барем ако се држиме до она што секој од нив го прави и продава денес.
Сепак, за Андерсен Тесла престанува да биде референца и верува дека предноста што ја има американскиот производител во однос на другите наскоро ќе исчезне.
Според Германецот, компанијата на Илон Маск дури би можела да се смета за можна „мета“ која Volkswagen ќе ја апсорбира во својата групација во иднина.
„ Долгорочно, Tesla, според мене, е кандидат за купување. Ниту зголемувањето на бројките за продажба поради сегашните намалувања на цените нема да ја промени оваа ситуација. Ловецот одамна стана ловец“.
Според Андерсен, нема да има проблем во премиум сегментот, каде што брендовите како Audi, BMW, Mercedes или Porsche ќе имаат конкурентна електрична технологија која може да се понуди во замена за премиум трошок за стекнување.
Сепак, во долниот сегмент на пазарот ќе има проблеми во транзицијата доколку не се зголеми продажбата.
„Изгледа дека во Германија луѓето кои досега избираа основни возила се повеќе се наклонети кон претплати, споделување на автомобили и јавен превоз. Така, оние што вчера возеа Opel Corsa (и слични мали автомобили) утре ќе одат со автобус.”
Можеби никогаш нема да видиме вистински конкурентни електрични автомобили за помалку од 20.000 евра, но само времето ќе покаже дали ставот на Андерсен е точен.



GIPHY App Key not set. Please check settings