Tourbillon е најмоќниот Bugatti досега, како и најуспешен. Повеќе клиенти се заинтересирани за автомобил дизајниран во Хрватска отколку што ќе се произведува
Ретко се случува некој производител да чува нов автомобил во тајност до неговата светска премиера во последните неколку години. Исто така, досега не сме виделе ситуација новитет на светската премиера да биде претставен од Хрват. Првото Bugatti целосно развиено под менторство на Мате Римац, во Хрватска, ги постигна двете овие достигнувања. Вечерњи лист е меѓу ретките медиуми кои присуствуваа на официјалното претставување на хиперспортскиот автомобил, кој производителот го најавува како автомобилска икона за вечноста, во домот на Бугати, замокот Сент Жан во Молсхајм, Франција, заедно со околу 200 гости кои веќе платиле. депозит за автомобилот. Кога Mate Rimac, извршен директор на Bugatti Rimac, му откри на светот автомобил кој допира до срцето со својата визуелна и технолошка перфекција, бевме горди како лично да сме учествувале во неговиот развој.
За време на развојот на новата икона, Мате Римац постојано ги повторуваше познатите реченици на основачот на брендот, Еторе Бугати: „Ако нешто е споредливо, тогаш повеќе не е Бугати“ и „Ништо не е преубаво“. Во Молсхајм од Загреб возел со Chiron, како што доликува, бидејќи новиот Tourbillon е наследник на Chiron. Tourbillon го доби своето име по пронајдокот од 1801 година, кој сè уште се смета за врв на часовникот. Тоа е оригинална и уникатна креација што помага да се спротивстават на ефектите од гравитацијата на часовникот за да се обезбеди поконзистентно мерење на времето.
Иако во целина ве остава без здив, секој сегмент од новиот автомобил е своевидно ремек-дело: впечатлив дизајн, врати кои се отвораат како крила, силни раменици, специфични LED задни светла, ново развиен атмосферски мотор и негова комбинација со три електрични мотори , 3Д печатени делови, волан чиј раб се ротира додека централниот дел со инструментите е во мирување, седишта кои како да не прегрнуваат штом седнеме во нив… Сепак, лично најмногу нè фасцинира аналогната табла со инструменти , каде што е највидлива врската со светот на традиционалните механички часовници. Дизајниран и изграден е благодарение на експертизата на швајцарските производители на часовници. Скелетизираниот кластер се состои од повеќе од 600 делови и е направен од титаниум и скапоцени камења како што се сафири и рубини. Тежи само 700 грама, со најголема толеранција од 50 микрони и најмала од 5 микрони. Тоа сложено инженерско ремек-дело е во срцето на возачкото искуство; тој е фиксиран, додека работ на воланот се ротира околу него. Централната конзола, од друга страна, е комбинација од кристално стакло и алуминиум и ја открива сложената работа на прекинувачот и рачката за палење на моторот.
Како и секое друго Bugatti од модерната ера, Tourbillon беше дизајниран за барањата на брзината. Имено, способноста да се вози со брзина поголема од 400 km/h бара секоја површина, жлеб и транзиција да бидат совршено обработени со цел не само да се обезбеди аеродинамиката на автомобилот, туку и сите овие делови да придонесат за неговата термодинамика. За време на еволуцијата на Tourbillon, овој фундаментален принцип беше развиен во однос на четирите главни дизајнерски елементи на Bugatti инспирирани од историјата: предните решетки во форма на потковица, страничната линија во форма на C, централната рбет и комбинацијата на две бои.
Мате Римац ја истакна одговорноста што ја имаше целиот тим при создавањето на овој болид. „Бугати“, рече тој, „е создаден од извонредни луѓе“. Кога се соочивме со предизвикот што да правиме понатаму, решението не беше очигледно. Моравме да ги поместиме границите и во исто време да бидеме врвни во дизајнот, квалитетот, деталите и изработката”. А токму тоа е сржта на новиот модел во кој иновативноста и традицијата се ненаметливо испреплетени. При креирањето на ова ремек дело, идејата беше да се користат што повеќе безвременски компоненти, детали кои нема да застарат.
Да, овде се навраќаме на механичките инструменти слични на часовници, но и на фактот дека овој ултрамодерен луксузен автомобил не е натоварен со екрани на допир, додека остатокот од автомобилскиот свет (сеуште) се натпреварува кој ќе има повеќе нив, чија ќе биде поголема. Турбилонот има само еден екран на допир, а исто така е скриен од погледот. Сите функции се контролираат физички, преку копчињата на повеќефункционалниот волан и прекинувачите и тркалезните контролни единици на централната конзола и вратите.
Уште откако Mate Rimac, најпознатиот светски хиперавтомобили во светот, го презеде кормилото на Bugatti, се сметаше дека оваа култна марка со речиси 120 години традиција на производство на врвни возила ќе подлегне на притисокот и ќе се преобрази. на електрична енергија. За среќа, тоа не беше лесен начин.



GIPHY App Key not set. Please check settings