Гумите се тестираат во фабрики и ги добиваат овие поени.
Црвените и жолтите точки често може да се видат на гумите (особено кога се нови) и се важни при поставување на гуми на бандажи и балансирање.
Автомобилските гуми не се совршени и на нив има мали несовршености. Така, некои производители ги користат овие ознаки за да означат важни точки на гумите и да им сигнализираат на вулканизерите што да прават.
Жолтата точка го означува местото на обемот каде што вашата гума има најмала тежина. Тоа може да се должи на конзистентноста на гумата, дополнителното испакнување на страната на гумата или некоја друга несовршеност, пишува Равијахак.
Од која било причина, тој дел од гумата е полесен од која било друга точка околу надворешниот раб на гумата. Тој дел од гумата се усогласува со вентилот на бандажот.
Од друга страна, црвената точка ја означува највисоката точка на радијално отстапување и варијација на радијалната сила. Не само што е тешко за производителите на гуми да направат совршено избалансирана гума, туку е и многу тешко да се направи совршено тркалезна гума.
Овие точки го олеснуваат балансирањето, бидејќи ја означуваат максималната точка на варијација на радијалната сила (RFV), односно кога гумата ќе се сврти, силата што делува на гумата и тркалото ќе биде максимална во областа на црвената точка.



GIPHY App Key not set. Please check settings