in

Тешки електрични автомобили? „неприфатливо“

Треба да се стави поголем акцент на ефикасноста за да се спречи големата тежина на електричните автомобили, вели потпретседателот за продажба, маркетинг и операции на Dacia, Ксавиер Мартине.

Истакнувајќи го фокусот на Дачија на намалување на тежината на своите автомобили, особено со нивна продажба само со она што ја смета за „основна“ опрема, тој рече:

„Ако сме сериозни за колективно намалување на емисиите, тогаш вишокот тежина не треба да биде прифатлив. Тоа е филозофијата што ја покажавме со Спрингот тешка 975 килограми и имаме намера да стоиме зад неа во иднина. Тоа е автомобил што вози просечно од 40 километри дневно. Нема потреба од голема, тешка батерија или моќен мотор“, пренесуваат медиумите.

За поголемите електрични возила, особено теренците, кои моментално ги лансираат некои ривали, тој рече: „Нема смисла.“.

Примери на тешки електрични возила вклучуваат BMW i7 од 2715 kg и Mercedes-Benz EQS од 2810 kg. Rolls-Royce Spectre се очекува да тежи нешто помалку од 3000 килограми кога ќе биде финализиран за производство.

Запрашан дали Dacia ќе размисли за понатаму да ја развива таа филозофија и потенцијално да развие возило кое ќе му ривал на Citroen Amia, четирицикл со две седишта, фокусиран на градот, со ограничена брзина, Мартине рече: „Не постои единствен одговор за решенијата за мобилност во овој фрагментиран свет.

,,Со повеќе промени кои доаѓаат во следните 20 години отколку во последните 100. Секој треба да дојде со своите сили – и ако се обидеме да се копираме, ќе завршиме како лоши копии.“

„Брендовите треба да ги дефинираат своите вредности и за што се залагаат. Мислам дека силата на Dacia денес е што нејзината позиција е супер јасна“.

Што мислите?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

ЕДНОСТАВЕН РЕЦЕПТ ЗА ВЕЧЕРА СО ТОСТ ЛЕБ: Јадење кое се сака и ужива при подготвувањето!

ЛУЃЕТО СО ОВАА БОЈА НА ОЧИТЕ СЕ ПОСЕБНИ! Дали сте меѓу нив?